wtorek, 22 lipca 2008

Kto mnie tego nauczyl?#1

Majac 12 lat, 6 klasa,kierownik Szkoly podst #54 w Gdansku powiedzial
"kto przyniesie do szkoly najwiecej makulatury wygra rower marki"Popularny"
Rower na wlasnosc ,za zbiorke makulatury ,?????????
Nikt na mojej ulicy nie mial jeszcze roweru na wlasnosc-Tylko dorosli do pracy.

Mieszkalem przy Politechnice Gdanskiej.
Poszedlem do skladu gdzie wyrzucaja papier -a tam widze co najmnie 500kg-odcinkow papieru .
Spytalem -czy moge wziac do szkoly-jest zbiorak makulatury

"A biez chlopcze ile chcesz"

No wiec ,wzialaem Taty wozek, sam , zaladowalem i przywiazlem do szkoly- ok 50kg.
Kierownik- skad tyle wziales.
Panie Kierowniku moge przywiez z 10x tyle ale musze miec kogos do pomocy
Ok-ilu chcesz.Mysle sobie- jeden laduje,drugi pcha i Ja trzecie tez laduje.
Dwoch poprosze.
Bede chcial chodzic raza na tydzen w srody(Biologia)
Przez miesiac zwiozlem ok 500kg- i koniec.

Mysle nie ma tu pojde do Biur(office) spytac??

Prosze Pani czy ma Pani makulature??
Oczywsice tutaj mam .Tak jeden pokoj, drugi pokoj, pierwsze pietro,drugie pietro itd
Pelny wozek we srode, pelny w nastepna.
Za ciezko dla mnie.Musze miec pomoc
Ja bede Organizowal zarzdzalj inni laduja i pchaja.

Po miesiacu ustawilem

Piersze pietro- odbior 1 sroda miesiaca
Drugie pietro -druga sroda
Prosze o wystawianie makulatury na zewnatrz pokoju ,na korytarz i prosze zawiazac-tak prosilem Panie. -Dobrze synku.

Po dwoch miescach.
Mialem zeszyt za ustalenami:
Kto jedzie ze mna- (bylem bardzo wazny bo kazdy by chcial opuscic Biologie.)
Jakie pietro dzisiaj
Ile juz dostarczyem- dostrczylem w przeciagu roku 10,000Kg makulatury

Po roku
-wygralem rower .
Wygralem konkurs w calej Polsce .Zebralem najwiecej makulatury w calej Polsce.
W nagrode-wywiady w prasie i wycieczka po calej Polsce-Warszawa,Krakow,Lublin,Zakopane i wiele wiecej.Wszedzie ze mna wywiady.
"
Tylko-Pani z Biologi powiedziala "2" na okres-nigdy nie byles na lekcji- strasznie nie lubialem Biologii.

Ale poszedlem do kierownika i kierownik powiedzial-masz tu 3+ i koniec.

Tak to pierwszy raz zorganizowalem biznes z logistyka.

Kto mnie tego nauczyl?.

Brak komentarzy: