piątek, 25 lipca 2008

Olga -czesc 1

Moja druga corka OLGA urodzila sie juz w Gdansku
W noc przed urodzeniem byla wielka wichura,pelno drzew polamanych na ulicy.
Rano w niedziele ,gdzies ok 9 rano,przyszlo do mnie dwoch moich wspolnikow.Mielsmy wspolna pieczarkarnie.
Zona moja ,byla w drugim pokoju,porod mial byc dopiero we wtorek.
Cos mnie tknelo ok godz.10rano,po godz.rozmow ,i poszedlem zobaczyc jak sie czuje moja piekna mloda zona.
A tu widze ,ze lezy na lozku,w pozycji takiej jakby juz rodzila.
Szybko,pozbylem sie wspolnikow,wzialem rzeczy przygotowane,LINKE i i do samochodu "Zastawa".
Jechalismy bardzo wolno,bo bylo pelno drzew na ulicy.
Zona co kilka minut miala wielkie bole,wtedy stawalem i czekalem az przejda.
Tak dojechalismy do szpitala -byla godz.11.03 Niedziela.
Jak zobaczono zone,szybko wzieto ja na wozek i do sali porodowej.
My z LINKA wsiedlismy do zASTAWY I POJECHALISMY DO bABCI jADZI DO PORTU.
pOSZLISMY NA MSZE NA 12 I PO MSZY z POWROTEM DO sZPITALa NA kLINICZNA.
pYTAM-JAK SIE CZUJE MOJA ZONA?

a ODPWIEDZ.
ZONA I CORECZKA CZUJA SIE DOBRZE.
Zaniemowilem-myslalem ze mowia o LINCE.
Ale Pani mnie utwierdza , nie, nie Pana druga Coreczka OLGA ,przyszla na Swiat o godz.11.20-wazy 2.50kg
Tzn.- 17 minut po tym jak przywiazlem zone do szpitala

Ale sie spieszyla na ten Swiat.

N a drugi dzien ,przez okno,zobaczylismy zone i coreczke.
Z daleka-widzimy Moja zone i malutka glowke w bardzo duzej bialej czapce.
"Mamusiu ,jakie dzidziunia nasza ma wloski"""?? -pyta Linka- Biale odpowiada mama
A czy placze -Wogole ale to wogole nie ,odpowiada mama

3 dni pozniej,odbieramy coreczke,Zastawa,-widze malutkiego czlowieczka w wielkiej bialej czapczce.
RZeczywiscie wogole nie placze i spi.
Tak dojechalismy do domu na Zaspie.Mielsmmy juz swoje mieszkanie z pieknymi meblami dla dziewczynek w kolorze Niebieskim -ciekawe co-dla dziewczynek - niebieskim.
Jak tylko przyszlismy i polozylismy OLGE do lozeczka ,zaczela plakac i plakac,i plakac
Plakala przez caly rok -dzien i w noc -dala nam w kosc z tym placzem
A pozniej-.......... dcn

1 komentarz:

Kash pisze...

Nice story! By the way, Malaria is from mosquitos. I tak, mialem 3 zasszepiona.